Tillbaka vid liv!

Helt seriöst, så mycket har hänt mig så jag vet inte var jag ska börja.
Det har varit en galen tid med fullt upp från tidig morgon till sen kväll.
Sedan i torsdags så har jag bara flugit runt i stan som en vante.
Men det har varit så underbart fantastiskt kul så ja, det har inte gjort något.
Glitter och glamour, eller ja, i alla fall glitter har det varit gott om.
Så mycket glamour vette katten om det har varit.
Att sitta och sminka sig på centralens toaletter är väl inte så jätte glamouröst.
Men det har varit så fruktansvärt skoj så ja, det har fått väga upp allt.

Det är ju inte varje dag man står och skrålar schlagers på tunnelbanan till Gullmars.
Inte heller varje dag som man sjunger Sankta lucia på centralen.

Men en sak som är säker, det är att så länge man är med dom man älskar så är livet underbart.
Att ta farväl av alla i söndags var hemskt!
Liksom att  veta att man inte kommer att träffas på massor av månader är hjärteskärande.
Men sammtidigt vet man ju att vissa kommer man träffa oftare.
Och vi kommer att ha 1000 gånger roligare nästa gång vi ses.
Om det nu går...

Nu är det bara två veckor kvar här uppe... Eller jag bara skämta, en vecka kvar...
Men jag ska hinna med en del saker till.
Blandannat är det Talang inspelning imorgon...
Så det kommer nog bli toppen.
Var ju där förra veckan också. Kan ju säga som så att vissa suger, andra tvärt om!
Jag skriver senare någon gång om allt.
Så länge kan ni läsa på Mika, Sara, Bonnie, Zoot, Jennie, Micke, Carro, Annamia, Adele... Och ja, ni kan nog hitta en massa mer på andra ställen också ;D

Men nu ska jag snart ge mig av här ifrån stadsbiblioteket.
Det börjar bli trökigt att sitta här.

Ha det bra alla!
Kärlek!
//Emma

Kommentarer
Postat av: Mirry

Nominera din snygga blogg till Veckans Blogg!



Läs mer på www.arntyochmirry.se

2009-03-17 @ 17:28:46
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0