You make my day!

Det är helt fantastikst hur arg man kan bli ibland.

Jag mår inte bra idag heller så jag stannade hemma hela dagen.
Vilket gjorde att jag skulle sova länge.
Men klockan tio vaknar jag av att det ringer på dörren.
Jag blev helt utom mig och svor över hur idiotiska folk var som gick och ringde på folks dörrar så tidigt.
När jag öppnade dörren sur som en citron så ser jag en bibel och 2st gamla gubbar!
Direkt så förstod jag att det var Jihovasvittnen som var på besök.
Tänkte mest att de var idioter och det hade dom ju hört när jag vägen till dörren svor över dom.
De ville såklart värva mig, men jag bad dom dra åt helvete (läs jag bad dom snällt att gå).
Och sedan var min sovmorgon förstörd.
Men lika bra det, eftersom jag var så illa tvungen att gå upp.

Inte nog med att detta då hände, utan tidigare så hade mina älskade katter vänt upp och ner på vardagsrummet. Så det var till att gå och städa där.

Och nu har jag hamnat här i soffan igen.
Ganska så skönt faktiskt.

Där är inget bra på tv så jag kollade youtube istället.
Och jag måste säga att det är något sjukt älskvärt med den där Linda Bengtzing!
Kolla in det här klippet (kolla hela, hon är inte bara med i början).



Som sagt, sjukt roligt.
Jag har nästan dött av skratt här!

Nu ska jag ta och fixa något att äta!

//Emma

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie & Simon

Hej Emma!!!



Hoppas att du mår toppen! Skall du med på (Galaxy) Linda kryssningen??? Simon & jag bokade på oss idag ( lämnar övriga i fam hemma ). Hoppas att du skall med, känns som det var ett år sedan vi sågs!!! Var rädd om dig!!! KRAM E-M & Simon

2009-01-28 @ 16:37:57
URL: http://evamaries.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej igen!



Jag kan höra mig för i morgon om det går! För visst vill du dela hytt med oss? Att dela hytt kanske kostar ca 200.... Vi skall ha med mat till kvällen & frukost till morgonen, men äta lunchbuffè på söndagen.Den kostar nog ca 200 kr. Bara en liten fråga? Inte festar du? Jag har ju med mig Simon så för min del blir det inget sådant röj!!!!KRAM E-M

2009-01-28 @ 21:23:43
Postat av: Anonym

Jag hör av mig till bokningen imorgon och sedan hör jag av mig till dig om hur det blir! Så håll utkik här!!!! KRAM E-M

2009-01-28 @ 22:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0