Vissa drömmar förblir drömmar, andra blir verklighet!

Man har så många drömmar här i livet och man bara önskar att de kan bli verklighet.
Min största dröm just nu är faktiskt att jag ska få hålla nollan i en match.
Tänk om jag och laget bara en gång skulle kunna få stå som segrare.

Imorgon är det då dags för match igen.
Och jag tror att jag slänger in samma pepp meddelande här som jag gjorde på hemsidan.

Imorgon är det då dags igen.
Då ska vi ut på planen och visa vad vi går för.
Den här matchen är en match i mängden, en match där vi ska kämpa, spela och bara ha det roligt!
Några mål frammåt tjejer så ska jag göra allt jag kan för att täcka bakåt (okej, det gör jag ändå).
Imorgon ses vi hos Amanda och sedan tycker jag vi går in med inställningen att vi ska göra vårat bästa!
Kom igen och tagga nu tjejer!

För detta är vad jag tycker är viktigast just nu att  vi har roligt.
Roligast har vi tillsammans när vi kämpar matchen igenom!

Så det får räcka om imorgon för nu!
Jag ligger i sängen och lyssnar på "Det ska bli ett sannt nöje att döda dig" som är en fruktasvärd (och fruktansvärt bra) bok!
Tror att det är 5/6e gången jag lyssnar på den nu på senaste tiden.
Det är verkligen skrämmande hur man i dagens samhälle kan vara tvingad att bo på detta sätt.

Okej, nu till något roligare.
Idag väcktes jag av Björn som ringde och sa till att han skulle komma.
Trevligt att få lite sällskap!
Även om han bara ska hämta lite saker.

Längtar till mamma kommer hem så att hon kan ge mig massage.

Här hemma är det tomt och tyst...
Sigge går runt och kollar, Ginger ligger och trycker någonstans.
Jag själv? Jag ligger och tittar runt om mig.
Orkar jag verkligen gå upp idag?
Jag antar att jag är så illa tvungen.

Strax kommer Björn, vilket innebär att jag måste klä på mig.

Så hej hopp så länge!
//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0