Vet inte in och ut längre!

Nu har jag något fruktansvärt ont!
Inte nog med att ryggen tar död på mig, utan nu är även mitt vänster ben drabbat.
Lyckades (smart nog) få Jenny över mig på träningen.
Shit, ibland önskar jag att jag inte var så jävlakaxig och ska ut på.
Men nu är jag sådan, jag kan ju inte hjälpa det...

Hemma är jag igen i alla fall.
Känner direkt att det blir sjukanmälning imorgon.
För jag SKA spela på lördag och tänker vara 100% då.
Inte något jävla fjöttande med någon rygg.

Tror jag ska förbi sjukan imorgon också och kolla blodet.
Har blött näsblod hur mycket som hällst nu.

Får bara invänta att mamma kommer hem först kanske.

Känner att detta blev ett väldigt negativt inlägg.
Så vi lättar upp lite med att säga att det är inte långt kvar till Tjejvasan nu!
Jag längtar!

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0