Trött och har ont!

Jag är totalt borta!
Vad höll jag på med i första?
Om någon skulle kunna ta och berätta det så vore jag tacksam!

Efter första var jag totalt borta och nere.
Jag skulle helt seriöst kunnat klippatill någon!
Snabbast ut i omklädningsrummet var jag då jag behövde andas lite utan att göra någon illa.
Jag visste seriöst inte var jag skulle ta vägen.
Allt som kunde gå fel gjorde det!

Liksom ofta jag blir ledsen för att någon säger dumma saker till mig.
Dommarna gav mig en varning för ovårdat språk.
Jaja, stackars lilla nr17 fick storstryk av mig när hon kom och trodde att hon var något.
Vissa stunder undrade jag verkligen vad det var för sport vi spelade.
Såg mer ut som hockey när 2 spelare krossade 1 av våra mellan sig.

När jag gick ut till målet i andra var jag förbannad och var helt inställd på att dom skulle minnsan inte ha i närheten av lika många in till.

Vilket jag också höll!
För i den perioden släppte jag bara 2 bollar förbi mig!
I den perioden så var den perioden var det mer innebandy igen.

Men detta ändrades lagom till 3e.
Då var det hockey tackligar som gällde igen.
Där släppte jag 4 bollar...

Ja, så såg väl matchen ut.
Det var krig ute på planen och vi vägrade ge oss!
Efter uppvaknandet så spelade vi stundtals väldigt bra!


Sedan jag kom hem har jag hunnit med att göra en ny design åt Jennie (min egen gjorde jag imorse), ätit, duschat och sovit lite.
Mycket skönt!

Nu ska jag strax sova...
Godnatt världen!
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0