Träning...

Innebandy x2 idag...
Vilket känns sjukt bra!
Med andra ord så tränar jag bort allt som kommit i mig de senaste dagarna.
Okej, det där kom ut fel, men ja...
Lever man på skräpmat ett par dagar så måste det bort!
Sedan sist så har jag inte gjort ett skit...
Eller jo, jag har spelat massa Zsnes, ni förstår att jag är helt galen i de gamla supernintendo spelen!
Så mycket minnen från när jag var liten.
Dock så har jag missat att äta. Det fick bli lite yougurt, så äter jag när jag kommer hem.
Blir hämtad av Emmie om ett tag.
Det är ganska lyxigt att bli hämtad och hemkörd helatiden.

Ja, det var väl ungefär allt för nu.
Förövrigt så tycker jag att det är synd att Let's dance är så fyllt av skador och sjukdomar!
Man önskar ju att det var så att det inte skulle vara så mycket, men så blir det väl.
Man ska prestera och visa förbättring på kort tid. Så klart man skadar sig.

Hoppas att alla blir bra och kämpar  vidare!
//Emma

Kommentarer
Postat av: Lina

oh znes spel is the shiet! jag och Monica spelade super mario world idag.. Vi klarade längre än vad vi gjorde hos Jennie.. ;D

2009-01-31 @ 01:45:54
URL: http://jordizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0