Torsdag = Idrotts lektion, men först lite annat!

Jag är vid liv ännu!
Har varit iväg nu på förmiddagen och fixat lite saker.
Är nyligen hemkommen och har kollat tidningarna.
Självklart är de viktigaste just nu Magdalena Graaf, som jag känner stort medlidande till!
Att hux flux få en hjärnblödning är inte att leka med!
Men jag hoppas verkligen att hon blir bättre!
Aftonbladet & Expressen (läs själva)
Detta är nog förövrigt enda gången ni kommer att läsa att jag skriver att Magnus Hedman är bra.
För i denna situation så hoppas jag verkligen att han ställer upp lika mycket som han säger!

Så tillbaka till mitt eget liv...
Vad ska jag göra idag?
Om en timme ungefär ska jag cykla ner till skolan.
Ska ha idrottslektion med Madi.
Hoppas att vi inte gjort den för jobbig bara!
Men det blir nog toppen bra.

Nu är det dock brunch som gäller för mig!
//Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Emma!



Du kan följa med om det finns plats på båten. Sedan var det okej att skriva in dig i vår hytt. Nu hade jag tyvärr inte mitt bokn nr framme så de kunde inte kolla om jag hade en 4 b hytt. Men är du seriös och fär för dina föräldrar så är det okej med oss. Jag måste ha ditt person nr de 6 första siffrorna. Tänk på saken och meddela mig så fort du kan!!!! SÅ ATT JAG VET SÄKERT,men du får nog skynda dig för förra gången tog platserna slut tidigt!!!! Det du behöver betala är 100 kr (för hytten). Men du måste ju ha mat så det måste du ha pengar till! HÖR AV DIG! KRAM E-M & Simon

2009-01-29 @ 15:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0