Tisdag, Matte B?

Alltså jag vet inte riktigt...
Våran lärare är lite speciell! Man hinner knapt börja innan han är framme och ska hjälpa en.
Men det är väl bara för att  vara snäll han gör så.
Jaja, snart lär han sig väl att man kanske inte behöver ha honom över sig.

Lunchen blev på store... inte så speciellt gott men det gick ner.
Förstår dock inte riktigt deras blandningar på mat.

Efter lunch var det svenska, som sög!
Eller ja, vår redovisning var rätt rolig... "Oj, satt det folk bakom oss också"
Ja, shit vad vi är bra ibland alltså!
Det  var väl ungefär vad som hände.
Vi fick ett kompendium på ungefär 300 sidor som vi skulle läsa!
Eller okej, kanske inte då, men det var mycket!
Vi har liksom inte tid till sånt där.
Men men, det ska nog gå bra...

Efter lektionen skulle vi lägga in filmen från igår, men det blev lite fel.
Så vi struntade i det och åkte hem istället.
Fast innan det så fick Leila damp på mig för att vårat klassrum va stökigt.
Shit, orka skälla på mig för att alla stolarna inte var uppe.

Jaja, väl hemma blev det till att tvätta och lite sånt, gjorde ett pannkaksberg också!
Sedan snackade jag och A-K i telefon i typ några timmar.
Ja, här är vi nu...
Jag ska strax gå och lägga mig.

Har'e gött!
/Emma

Kommentarer
Postat av: Mari

Svenska?Läsa?What? Det sa hon väl inget om?`(A)? asg

2009-01-21 @ 07:58:30
URL: http://smurfmurf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0