Tidspress!

Nu börjar det bli lite pressat schema i vårat dokumentär projekt!
Idag så jobbade vi på som 17.
Eller ja, vi ringde och pressade folk.
Efter lite sökande så hittade vi tillslut ett nummer.
Där tro det eller ej, någon hjälpsamm människa fanns!

Eller ja, vi fick inte tag i henne direkt...

Lunch blev det som vanligt på store och på vägen tillbaka så var det nära att vi dog!
Väl tillbaka till skolan så ringde jag tillbaka men då missade hon det.
Sedan ringde hon tillbaka när jag satt på genomgång.
Så vi ringde tillbaka igen direkt efter genomgången.
Men jag tror att vi måste prata lite mer med henne.
Jag vet inte om hon riktigt förstod var vi befann oss.
Tror dock att det kommer att bli toppen i slutet.

Efter detta så skulle vi fota motljus bilder.
Det var riktigt roligt!

 




Det blev faktiskt några riktigt snygga bilder!
Jag har nästan börjat gilla Canon kameran!

Nu ligger jag i sängen och ska snart städa för att morsan ska ha kurs här hemma ikväll.

Hoppas att ni alla har det bra!
//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0