Sova va det...

Liksom juste... Jag skulle ju sova idag, eller hur var det nu?

Det har inte fungerat alls...
Istället har jag suttit och stört mig hela morgonen på att Com hem inte har skickat programkortet.
Vilket alltså gör att jag inte har någon tv under helgen...
Som i sin tur leder till att jag kommer missa både Let's Dance och Körslaget!
FÖRSTÅR NI ATT JAG INTE KOMMER ATT ÖVERLEVA?!
Skulle kunna ................... com hem just nu!

Jaja, det hjälper inte att jag sitter och klagar här...
Jag har faktiskt tagit mig en tripp ner på stan.
Skulle bara till Apoteket och det var ju sådär lagom roligt verkligen.
Med tanke på att jag fick köa i 20 min för att få veta att dom inte hade det jag skulle ha.
Med andra ord min medicin... Så säger puckot bakom disken att hon kan byta, trots att jag verkligen inte vill ta något annat fabrikat än Glaxo.
Ja, det där förstår ni kanske inte ett skit av, men det är inget viktigt.
Eller jo, för mig, men inte för alla andra.

Slutade med att jag åkte hem med ipren och sporttejp.
Udda, men så blir det ibland.

Funderar på vad jag ska hitta på i de 7 timmarna som är kvar till matchen.
Finns liksom inget roligt att göra.
Eller jo, jag kanske borde sätta mig och limma benskydden.
Ska bara kolla hur lång torktid limmet har.


Ska nog sätta på en Melodifestival film och tagga upp lite till den.
Är fakitskt nervös inför ikväll.
Var ju ett tag sen jag spelade sist.
Men jag vet att mina tjejer är de bästa i alla lägen!

Så kom igen bollen, Se mig, Hör mig, Rör mig!

//Emma

Kommentarer
Postat av: Jennie

Men jag spelar in ^^ Hihi . <3

2009-01-09 @ 15:25:24
URL: http://jennie95.blogg.se/
Postat av: Emma

Önskar jag att jag också kunde göra humpf

2009-01-10 @ 00:29:34
URL: http://stalismalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0