Söndag = Match dag!

Yes!
Idag är det då äntligen dags för match mot Gårdarike.
Nu ska vi visa vad vi går för...
Sist vi spelade mot dom så var jag jättesjuk och satt på läktaren med Emily.
Inte nog med det så pajade några skitungar rutan på Lenas bil.
Men jag känner på mig att det idag kommer att gå smärtfritt.
Eller smärtfritt och smärtfritt, det ska det aldrig göra, då har man inte gjort sitt jobb.
Det ska kännas ut i varje muskel vad det är vi håller på med!

Jag tror att det kommer sluta bra idag faktiskt.
På något sätt känner jag det på mig.
Vi har fått tillskott ifrom av Assar som kommer att gå in i varje närkamp till 100%.
Där vi i normala fall bara går in till 99%.
Eller inte alla, men många!
Det är ju så att har man påbörjat något fullföljer man det även om det blir fel.

Idag känner jag att jag har stor press på mig att nu hålla toppklass.
Känns nästan som att jag måste göra min bästa match någonsin och stoppa allt.
Vilket ni säkert förstår är omöjligt.
Men inte hade jag tänkt att göra en sämre match än genomsnittet!
För mitt mål för idag är att vinna över Lena.
Ska se om jag inte till och med kan hålla låga siffror.
Jag måste ner på under två siffrigt om jag ska vinna.

Det är faktiskt så att jag hoppas på en straff till och med.
För det är ju där jag är bäst.
Även om match statistiken bara är på 50% eftersom jag bara har 2st.

Men allt är historia och jag ser fram emot mitt första möte med dessa tjejerna.

Nu är det den sista taggningen som gäller.
Kvart i ett kommer Emmie och hämtar mig och sedan är det dags att dra till bollen!

Ha de gött allesammans!
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0