Soffpotatis!

Okej, den här dagen har sett ut typ så här...

Jag vaknade, gick ner till tvn, upptäckte att jag inte skulle kunna se mitt Veronica Mars medly för att idioterna på Comhem har stängt av vårat programkort utan att skicka ett nytt.

Vilket har gjort att jag har legat i soffan hela dagen med datorn i knät.

Inte nog med detta så tror jag att jag håller på att bli sjuk.
Tro nu inte att jag inte ska spela eller något sådant!
För jag har proppat i mig av varenda C-vitamin och liknande som finns.

Jag kommer att vara frisk och kry som en nötkärna imorgon!

Passade förresten på att byta header, så Matti, nu får du kolla om denna okså syns.
För i så fall vet jag inte vad som är fel.


Snart ska jag ta och byta om till träningskläder...
Emmie är nämligen numera stolt ägare till ett körkort så hon ska komma och hämta mig.
Det är vad jag kallar service... Jag har gångavstånd till hallen och brukar oftast gå ner dit.
Men idag så blir jag hämtad vid dörren!


Förresten, har jag berättat att man mår väldigt mycket bättre så här dagen efter när man ser söta bilder? Inte blir det sämre av att en viss Anorah har vloggat...
Måste säga att om jag skulle vara något i den där konstiga/roliga "bondgården" så skulle jag vara dammråttan... Den där jobbiga om aldrig försvinner för den bara kommer tillbaka hela tiden.
Eller nått sådant... Liksom det var bara en sån där liten sak som jag var tvungen att lägga till.


Ne, om man skulle ta och avsluta här kanske...
Förresten, kolla in på vårat lags hemsida HÄR

// Bergström #1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0