Sluta äta på donken?

Nu har jag ätit sjukt onyttigt i flera dagar här!
Jag måste verkligen ta och gaska upp mig lite och byta matvanor igen.
Inte för att de kommer att ske de närmsta dagarna, då jag är ensam hemma.

Kom just upp från fika med mamma och resten av gänget.
Måste säga att ingen någonsin ska komma och kalla mig knäpp!
Där nere sitter dom och snackar ande kontakt m.m.
Även om jag tyvärr tror lite på det, eller i alla fall på änglar, så är det weird.

Jag kände mig utanför så jag gick upp till sängen igen.
Mysigare här!

Förresten, har en lite fråga.
A-K och jag vill ha något lite roligt när vi åker vasaloppet.
Typ att det står något eller något sådant.
Det måste gå att åka 3mil med det så det kan inte vara något tungt.

Kom med förslag tack!

Ha en fortsatt bra kväll!
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0