Så fungerar det igen!

Ibland blir man bara så trött på publishme.
Alltså, när det inte fungerar.

I alla fall, igår var jag iväg och kollade på A-laget.
Vinst för dom mot Hofterup!
Ola spelade riktigt bra igår (Målvakten).

Senare på kvällen snackade jag lite med mamma och fick veta att mina kusiner ska flyttas.
Vilket inte var roligt någonstans!
André har redan börjat gå in i ett apatiskt tillstånd.
Dom kommer inte må bra på stället dit dom ska flyttas på grund av att deras bror bor där.
Anledningen till att detta kommer gå åt helvete om det går igenom är för att vi sedan tidigare vet att det verkligen inte fungerar att ha dom tillsammans.
Dessutom har både Léon och André fått vänner där dom bor nu.
Okej, det kanske låter helt stört, men det är sannt!
Man mår tyvärr väldigt dåligt av att bara höra om det här.

Jag som ska fokusera på helt andra saker idag!
Men en sak är bestämd, idag spelar jag för laget och för mina älskade kusiner!

Om några timmar är det samling vid ÖoB för typ uppladdning hos Amanda.
Kan och kommer nog bli riktigt roligt.
Sedan promenerar vi ner till bollen för match...
Och avslutar efter matchen med lag-kväll hos Madi.
Med tanke på att detta är typ det sista jag gör med laget den här säsongen så ska jag bara ha det roligt!

Matchen kommer att bli bra tror jag.
Sist jag spelade mot dessa så blev jag faktiskt bokstavligt talat inkastad efter 8 minuter.
Släppte in 12 mål tror jag utan att ha varit uppvärmd eller något.
Vilket innebär att jag höll samma siffror som Lena... Eller nästan i alla fall!

Nu är det frukost som gäller för min del och sedan ska jag ringa till kusiner.

Ha en grymt bra dag!
//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0