Minnen väcks till liv...

Vad hände egentligen?
Det är en fråga man många gånger kan ställa sig.
Det gör jag idag!
För hur kunde jag vara så dum?
Det var mitt fel, jag som var dum och ja, resten är historia.


Idag då, började bra med att mamma körde mig till skolan.
Vilket innebar att jag kunde sova jättelänge...
Fortsatte med att jag fick tag i Joakim på Nordin, det var ett stort yes där!
Sedan gick allt väldigt fort!
Från inget till allt...
Vissa vet vad jag menar där.

På rasten stack jag till tandläkaren och fick nya tider i April.
Hem snabbt till pappa för att säga hej.
Fick där dagens YA grejs...
Tack för berömmet Lena!

Om vi säger så här, vi måste vara det gladaste laget i Sverige...
Eller i alla fall ett av de gladaste.
För det spelar liksom inte någon roll om vi förlorar!

"Damlaget
Otroligt att se damlaget träna nu för tiden! Att ni hade förlorat med 26-0 innan träningen kunde man absolut inte se med tanke alla glada miner och många skratt man såg. Härlig stämning i laget! Kul att se! Er tid kommer. Ni tränare har verkligen fått laget att blomma. Bra jobbat!"


Jaja, i alla fall så körde mamma ner mig till Ystad igen där hon släppte mig vid Store.
Kom precis innan bussen, vilket var skönt, slapp kön då.
Sedan blev det bussen tillbaka med de andra.

Hade en rolig foto lektion där vi höll på lite med vitbalans, slutare, blendare och ISO.
Fotade lite på 1:ornas id-lektion och jag kom fram till att jag inte ska bli sportfotograf!
Men jag ska ändå fota på Rock'n Roll SM... Måste kolla upp lite runt det där.

Efter lektionens slut så var det dags för Jocke att bli snaggad.
Han förlorade nämligen ett vad med två elever och idag var det dags.
Jag och Magda filmade...

Sen var det raka vägen hem och här är jag nu.
Eller ja, jag har sett på Körslaget från i lördags typ.
Känner verkligen att jag längtar tillbaka till den tiden!
Fan vad roligt vi hade det där nere i Frihamnen...

Nu är den tiden förbi och det finns nytt att se fram emot.
Så det är  vad jag ska göra.

Om några minuter börjar idrottsgalan, så so long suckers!
//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0