Lördag = slapp dag, Söndag = Total utpumpning!

Igår så gjorde jag verkligen ingenting.
Jag var bara ner till mammas jobb och fick massage.
Mycket mer än så hann jag faktiskt inte med.
Eller jo, jag var in på Sporthuset, som är en skidaffär här i Ystad, och kollade lite.
Men han hyrde inte ut skidor, vilket var lite stört.
Men, men, vi kollar vidare.

Idag då...
Det var dags för matchen som alla fasat inför!
Jag hade ställt väckar klockan på halv 7, men lyckades stänga av den i sömnen.
Kändes ju riktigt bra.
Tur att mamma kom och väckte mig!

Blev hämtad kvart i 8 och vi körde till samlingsplatsen.
Där tryckte vi in Emmie O i bilen också och så körde vi mot Malmö.

Lite kul var det när vi körde förbi Malmö Arena, som ju ska vara en jättesensation.
Så var vi kanske 300 meter från byggnaden och alla sa "var är den då?".
Hej och hå, Globen ser man ju i alla fall även om det är lite dimma.

Efter lite felkörning i Limhamn så kom vi rätt och jag fick för första gången på länge sätta på mig ett utespelar matchställ. Valde nummer 18 på tröjan.

Matchen har jag inte så mycket att säga om mer än att jag hade roligt, blev ganska sur ganska många gånger och typ ogillade dommarna väldigt mycket.
Vi kämpade på som vanligt och gav inte upp.

Jag hade väl nån liten chans någon gång men satte den inte.
Känns som att jag gjorde ganska så bra ifrån mig för att inte ha spelat ute på typ 100 år.

Efter matchen så åkte vi i samlad trupp till Donken i ystad och barakaderade oss där.
Fick dock lite problem på vägen ner till hallen då det var en plats för lite i bilarna.
Så jag fick ligga i baksätet över Emmie, Emmie och Emily.
Om vi säger så här, jag skrattade så jag grät!

På träningen (ja tro det eller ej, men vi hade faktiskt träning efter matchen) så lekte vi en massa lekar, kan ju säga som så att Fbc Ystads damlag gick in på kroppen!
Mer än så ska jag nog inte säga, men roligt var det!
Och vad The Olsson sisters håller på med på fritiden vill jag faktiskt inte veta!

Efter träningen blev det hem till soffan... Vilket var grymt skönt!

Nu sitter jag här på mitt rum och väntar på att mamma och jag ska åka och handla.
Jag vill nämligen ha frukost imorgon!

Ska lämna er läsare åt erat öde nu hade jag tänkt!
Finns som vanligt på mobiltelefon om det skulle vara något!

Ha't Bra't, Ses snart!
//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0