Lördag morgon = Sovmorgon... Eller inte!

Igår blev det tidigt i säng också tänkte jag att jag skulle sova länge idag.
Men icke! Strax efter 9 kom mamma in och väckte mig för att hon inte hittade telefonen.
Blev kanske inte så glad, men gick upp och hämtade både mobilen och den vanliga.
Snacka om att hon måste vara blind!

Försökte somna om men det blev misslyckat, så jag satte igång sista delen av Kungamordet.
Sigge kom och joinade och la sig bredvid mig.
Det är ju såklart mycket mysigare att ligga bredvid mig i sängen än att ligga ensam.

Sista delen är nu slut sen ett tag tillbaka och vi ligger kvar i sängen än.
Har planerat att göra det ett tag till!

Ska inte göra något förens i eftermiddag då P16 spelar match.
Otroligt egentligen hur Damlaget ställer upp och tittar på matcher...
Det är nästan alltid några som är nere och kollar, men aldrig några killar som kollar på oss.
Eller ja, nu var jag orättvis, det är fakitskt ca 4st.
Och det är ju så att alla killarna skulle behöva lära sig av oss.
Okej, det behöver nog de flesta lagen i Sverige... Men ändå!

Jaja, jag ska i alla fall ner och kolla med Madi som också ska dit.

Kvällen vet jag inte riktigt hur den blir.
Det var snack om utgång, men jag vet inte riktigt om jag är på det kvällen innan match.
Nu ska jag hitta på något roligt.

Bye bye!
//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0