Idrott med Älvan...

Att ha en idrottslektion med älvan är nog det bästa man kan.
Seriöst, roligare idrottslektion tror jag aldrig att vi har haft.
Och att spela 21 mot dessa var så man skrattade!
Första vann jag med 21-6 och andra 21-4.
Dessutom så tyckte dom att den roligaste stafetten var det som vi tycker är jobbigast.
Efter så fick var alla posetiva och tyckte det hade varit en bra lektion.
Det tyckte även jag! Dessutom löste vi problemet att vi inte hade planerat en tillräkligt lång lektion.

När vi var klara så gick Madi och jag till Claes och hämtade APU-lappar.
Mamma får skriva i dom imorgon så jag kan lämna dom på Måndag.
Då vi förövrigt har idrottsdag. Volleyboll, blir nog riktigt kul!

Om några timmar är det dags för träning, så jag ska ta och äta lite och kolla om någon kör.
Eftersom både Emmie och Emily har fått körkort så har jag numera lyxen att kanske bli körd.

//Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Kanon!!! Jag tänkte ta med lite pasta : Tagliatelle & lätt bacon i vitlöksås till kvällen, äter du det? Lite knäckemackor & Risifrutti till frukost! Äter du detta? Jag har det i en kylbag så det håller sig! För jag vill inte att du skall svälta dig bara för att ha råd att åka med!!! Vi hörs!



KRAM E-M

2009-01-29 @ 18:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0