I lägenheten hos pappa...

Yes, här sitter jag ensam i lägenheten och undrar vad jag ska ta mig till.
Det är nämligen rätt tråkigt här, när man är ensam.
Skulle iof kunna åka hem till Ystad, men det är ju jobbigt!

Jaja, igår var det i alla fall pappas födelsedag, vilket gjorde att jag åkte hit.
Jag bjöd på tårta på bion och sedan såg jag nya Wallander filmen.

Det var intressant att de hade flyttat hela polishuset till Hamnen.
Eller ja, stationshuset är de väl snarare... Men ändå!

Efter att den filmen var klar väntade jag på pappa till nästa film också var slut... Där mellan hann jag som vanligt med att sova en stund i biljettkassan.
Oops, fel där, jag sov ju inte i kassan... Äsh, ni fattar!

När jag kom hem hit såg jag lite på tv innan jag somnade gott i den smala sängen jag har här (har normalt en 1.20 säng, så när jag kommer hit ramlar jag bara ner).

Okej, detta var då den mest intressanta bloggen jag någonsin skrivit tror jag...
Vi lägger helt enkelt ner här!

Ha de gött!
//Emma

Kommentarer
Postat av: Annika

HAHA stackars emma som får sova i en NORMAL säng xD



<33

2009-01-12 @ 19:19:24
URL: http://sannafreak.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja fatta hur läskigt det var!

2009-01-12 @ 19:37:08
URL: http://stalismalis.blogg.se/
Postat av: Mikael

Ja, du ser. Då var jag inte helt ute och cyklade när det gällde filmen xD Jag har några minnen iallafall :P xD

2009-01-12 @ 22:14:31
URL: http://mikaeljanzon.blogg.se/
Postat av: E-M

Hej tjejen! Hur mar du? Vi mar bra har i Florida!!! 25 gr varmt, shopping och nojesparker.... Nagra planer pa att se Linda el Cc? Vi skall iallafall till Etuna den 7/2, Emma ar dar med Talang 09.... Skot om dig !KRAM E-M o Simon

2009-01-12 @ 23:03:31
Postat av: Emma

Tjena!

Jag mår toppen!

Shit, har helt missat att ni är i Florida!

Vet inte just nu när det blir nästa gång. Tyvärr!

Jag ska se Emma några gånger på Talang, det är väl ungefär vad som är planerat just nu!

Kramar Emma

2009-01-13 @ 09:36:42
URL: http://stalismalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0