Godmorgon världen!

Tyvärr kan jag inte säga vilken underbar dag, för det är det inte!
Jag har så sjukt ont i ryggen.
Fast det är inte det värsta. Det värsta är att jag inte kunde somna igår.
Så vid 1 plockade jag upp datorn för att jag fick en idé.
Och sjukt glad blev jag när jag insåg att jag faktiskt får det!

Det handlar om att jag vill ta eu-moppe körkort.
Nu tänker alla vad fan ska hon ha med en sån till.
Men det är ju så att jag inte får ta vanligt körkort.
Så jag kan ju aldrig få köra bil.
Men nu finns det en möjlighet till det igen!
Ni vet sånna här smartcar's?
Dom som "bara" går i 45km/h?
Dessa bilar körs med Eu-moppe körkort.
Och det får jag ju ta!
Så hej och hå, här ska ut och tas körkort...

Nu ska jag dock iväg till skolan och ha matte.
Sedan ska jag åka hem igen så jag blir frisk igen.

Pusshej!
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0