Fredag var det ja!

Så var det fredag igen...
Tänk vad tiden går fort.

Dagen idag var omtumlande!

Det började med att jag fick veta mitt betyg i Desktopen.
Tack gode gud att Niclas Godkännde mig!
Jag menar, jag har gjort 4 uppgifter iof bra, men ändå.
Han ska då alltid hitta en massa att klaga på...

Direkt efter det så fick jag ett sms av Jennie där det stod att Matti hade hört på radion att Linda skulle vara gravid. Först så var det mest, jaja... Men jag kollade och det stod ju överallt.
Och så kom det då äntligen upp på Diggiloobloggen.
Så glad blev jag för hennes skull, men ändå var det lite förvirrat.

Resten av lektionen blev det inte mycket gjort.
Eller jo, jag smsade på bra där ett tag!

Lunch blev det på Store... Som vanligt liksom.

Engelska var vad som stod på schemat efter lunchen.
Bok provet gick nog ganska bra hoppas jag.
Tror jag blir godkännd där.
Maria har dessutom kommit på en rolig idé med att vi ska redovisa någon författare för alla, och man måste göra det för alla för att de andra ska skriva noteringar.
Jag hoppas att jag överlever det.

I alla fall, vi skulle ju redigera filmen, men Magda hade typ allvarlig damp och ja, hela skärmen flimrade vilket gjorde att jag inte kunde titta på den.
Bestämde tillslut att vi skulle ge upp för dagen och fortsätta nästa vecka.
Eller ja, nu är ju detta projektet över, men vi är inte klara någonstans.

Efter skolan drog jag hem direkt och slängde mig i soffan.
Pappa kom förbi och stannade på middag.
Lina kom upp hon också...

Nu är Bella ute, vilket kanske är bra för oss...

Ska snart gå och se på Kungamordet, har 2 avsnitt kvar.
Grymt bra serie... Visar lite vad vi vill visa med våran dokumentär.

God natt världen!
//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0