Fredag, första veckan avklarad!

Yes! Idag var min första skolvecka är nu avklarad...
Det blev ett konstigt slut på veckan.
Jag var kanske inte den mest aktiva på lektionen men det var rett så okej.
Ska göra en pressentation på 5 st fiskarter som barar finns i sverige.
Visst låter det roligt och intressant?

På eftermiddagen så skulle Jdol (idol) börja filmas...
Vilket kanske inte blev så lyckat.
Eller det kommer bli nästa vecka!

Var in till Kunskap och fick en massa svart tyg.
Vi filmade en del och det blev väl ganska bra, men att random filma är inte någon hit.
Det kommer nog bli bra  tillslut skulle jag tro.
Vi har väldigt roligt i alla fall, och det är ju huvudsaken.

Efter skolan åkte jag till mammas jobb och fick massage.
Tog ett änglakort och fick "Soul mates", känndes bra att få det.
Okej, jag tror inte riktigt på sånt där, men ändå.

När jag kom hem så gjorde jag mat och sedan har jag städat en massa.
Dessutom har jag skurit upp hela tummen, vilket kanske inte var det bästa.
Men jag klarar mig nog. Hoppas jag i alla fall!

Snart kommer Micki och Eva vilket innebär fika.
Det lär bli tidig säng gång idag så jag kommer upp i hyffsad tid imorgon.

Ha de gött!
//Emma

Kommentarer
Postat av: Moa

Svar: hahahah, gör dem? :O Jag som tycker flödeskum låter knasigt... x)

Jag har de kanonbra :D Hoppas du har de bra i Skåne också :D

2009-01-18 @ 07:30:19
URL: http://moaigeilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0