Första skoldagen!

Ja så var den då avklarad.
Den första dagen på andra terminen i 2an.
Riktigt skönt att man är igång igen!

Lite jobbigt bara att det ser mörkt ut med min apu just nu!
Men det löser sig nog... Brukar ju göra det!

Matten var galen och rolig, Jonas var som vanligt störd.
Vi räknade typ lite och sedan så var det massa genomgång.
Som vanligt när det gäller Jonas så vill han mer än han kan.
Det slutade med att man som vanligt snackade mest hela lektionen.

Lunchen spenderades på Store, som serverade korvstroganoff...
Snackade en massa skit...
Sedan blev det buss tillbaka.

Där väntade en Svenska B lektion...
Vi startade ett grupparbete där jag, Madi och Magda ska göra nått om Ep.
Kommer nog bli bra. Om vi bara går in för det.

Sedan blev det hem tidigare, gillar Leila när hon släpper oss så vi hinner hem tidigare.

Här hemma har jag bara gått runt och typ inte gjort mycket.
Åkte och handlade med mamma och nu sitter jag här igen.
Som sagt inte mycket gjort för denna kropp inte!

Ha't bra't!
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0