Emma är Hemma! Precis som det ska vara!

Ja, just nu sitter jag i soffan.
Eller sitter och sitter, jag halvligger!
Jag har faktiskt varit ute och handlat sedan jag kom hem.
Det var rätt skönt att komma ut lite.
Så jag ska snart snöra på mig rullor och sedan blir det stakning till Svarte!
Ni förstår att det är bara 25 dagar kvar!
Mindre än en månad alltså, så nu är det släppa stavarna träning för fullt här.
Jag har lagt upp ett perfekt träningsprogram för de sista dagarna.
Men om vi säger så här, jag har inte tid att vara sjuk!
"Missade" svenskan eftersom jag var "sjuk".
Fast egentligen så var jag väl mest trött, men har sovit lite nu sedan jag kom hem vid 12.

Så ja, nu blir det ut och åka...

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0