Andra dagen i skolan...

Och jag har redan dött några gånger om!
Seriöst, det har varit en sjuk dag!
Som vanligt i min klass...

Vi började dagen med Projekt och företagande, som är precis vad det låter som.
Alltså lite små intressant...
Jag gillade det väldigt mycket eftersom vi skulle hålla en snabb presentation om valfri entreprenör. Tralala, jag gissar att alla fattar vem jag valde.

Självklart den där Bengtzing...
Nu ska vi se, vad gjorde vi mer.
Jo vi röstade om hur vi skulle lägga upp kursen.
Den är bara på 6 veckor, med andra ord kort!
Men det blir nog bra, hoppas jag!

Åt lunch på Store med Madi, Magda, Sandra och Oliver.
Jag tror att jag hade det roligast, fast ibland så skrattar man inte högt... Det bara är så!

Back to school så var det dags för Mediakommunikation.
Väldigt trevlig lektion det!
Det blev en 45min lång utsvävning om gud vet vad...
På rasten (eller strax efter) så lämnade vi min dator till Gary, som inte gillar mig längre!
Han har ju bara startat om den 3 gånger förra terminen.
Eller ja, startat om är  väl fel ord. Installerat om är snarare rätt!
Jaja, men det blev det och sedan så satt vi och gjorde inte så mycket mer.
Jag kom på vad våran sammhällsinformations film ska handla om, och det blev unga hemlösa.
Bättre än vissa andra förslag som kom och Biber tyckte det var en bra idé.
Sen var dagen slut typ...

Har installerat en massa nödvändiga program igen, så som msn.
Men det är ju helt stört! Man kan inte få tag i gamla msn!
Det nya har inte delade!!!!!
Jag kommer att dö!


Jaja, jag ska försöka överleva!
Nu ska jag snart ta tag i vårat trådlösa bredband och sedan plugga lite.
Har prov nästa vecka, så det kan ju vara bra om jag kan allt.

Herrå!
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0