5/1 Ingen båtplats? Köp en hamn

Dagen började ganska tidigt...
Vi bestämde oss för att åka till Köpenhamn över dagen.
Men innan vi åkte hann vi med att börja på 35års presenten.

När vi åkte över bron så lät det ungefär så här hela vägen "Åhh... Coooooooolt".
Det var rätt så underhållande faktsikt.

Vi såg en massa saker och hade det roligt.
Vi var lite turistiga och töntade runt.

Det roligaste var nog när vi stormade runt inne på Magasin och kollade på kläder.
Liksom varför inte köpa ett par sjukt fula skor för 3000?
Näe, men vi var lite seriösa också, vi tog oss till BR och köpte ballonger.
Jennie var duktig på i vilket land vi var...
Först så var det Norge, sedan Tyskland.

Efter att ha gått ett tag på Ströget så gick vi in på Donken och köpte dryck och satt och snackade ett långt tag... Eftersom att det var så kallt ute ville vi inte riktigt gå ut igen.
Tillslut gick vi tillbaka till Magasin och mötte mamma.
Också åkte vi till Super Best och handlade...

Sen så åkte vi hem...

När  vi kom hem så gjorde vi lite mer på födelsedagspresenten.
Den kommer att bli BÄST!

Bilder från den dagen lägger jag in imorgon!

/Emma

Kommentarer
Postat av: Matthew

Hej Emma

Du har en väldigt snygg banner!

Jennie har ingen....är du med?

Ha det bra!!

Matti

2009-01-08 @ 14:32:56
Postat av: Emma

Haha...

Jag ska leta vidare i problemet :)

Men jag fattar fortfarande inte vad jag gjort för att Min ska synas.

Måste ta och kolla lite inställningar ;D

2009-01-08 @ 17:16:05
URL: http://stalismalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0