4/1 Träning, är de' det som kallas att ge igen?

Måste säga att det var en trevlig dag.
Jennie och Lina kom till mig strax efter 12 och vi åt.
Sedan så bytte jag om också så gick vi ner till bollen tillsammans med Emily.
Där blev det hårdträning... Och jag som inte spelat innebandy sedan dagen innan jag åkte till Alfta... Men det gick bra... Jag kunde dock knapt stå efter.

Sedan så var det dags att vandra upp till mig igen...
Och här städade vi och kollade på MASSA Linda saker...
Har ju blivit en del under de 4 år som gått!

Efter middagen så bakade vi kladdkaka och lite sånt kul, sammtidigt som vi poppade Markoolio på hög volym. Eller ja, tills skivan la av... Vi fortsatte sedan med Mello 02 och Jennie kände sig plötsligt väldigt liiiten, stackarn.
Sedan var det typ dags att gå och lägga sig.
För att orka upp dagen efter...




//Emma

Kommentarer
Postat av: Annika

ojdå! Lilla Jennie <3333

2009-01-07 @ 19:47:02
URL: http://sannafreak.blogg.se/
Postat av: Lina

ja det är så synd om liten och söt ;D <3

2009-01-07 @ 20:59:14
URL: http://jordizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0