30/12 Super Mario is the shit!

Denna dagen blev vi äkta tv-spelsnördar!

Jag minns faktiskt inte vad vi gjorde mer än att spela tvspel!
Vi började med Singstar typ väldigt länge.
Sedan bytte vi till Super mario... Som vi knarkade resten av dagen.

Till lunch så gjorde jag amerikanska pannkakor så att alla skulle få mat.
Men det blev rätt roligt innan vi fick i oss något.
För jag kan inte vända "vanliga" pannkakor, så ja, äsh, det var kalabalik ett tag.
Men som vanligt löste sig allt...

Sen skulle Jennie träna så vi följde med och kollade.
Jennie och Ester skulle träna då båda saknade partners.
Jag tror vi skulle behöva deras kondition i innebandylaget!

Efter det så åkte vi hem och fick middag.
Vid middagen skapades ett intressant projekt... Hur man skulle lyckas få hela världens befolkning till Gotland! Fatta vilket projekt...
Rktigt roligt när Jennie hela tiden sa "Kan vi inte prata om något annat"...

Sedan minns jag inte vad vi gjorde mer...
Men vi gick väl och la oss någon gång.

// Emma




Btw, Lina och Jennie pratar i sömnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0