27/12 Resdag som slutade med inventering på Karlssons

Dagen började med att Lina och jag stack från Joel tidigt.
Vi tog bussen till stationen och fick en liten springtur över perrongen...
Vi satte oss på våra platser och såg på film hela resan.
Först Camp rock och sedan Råttatouille.
Mycket bra filmer måste jag säga!
Jag satt och grät halva tåg resan...

När vi kom fram till Skövde så blev det lite väntan, så vi gick till Commers (stavning?) så Lina kunde köpa en tröja... Sedan gick vi tillbaka till stationen.
Blev inte så jättelång väntan utan bussen kom snabbt.

Sedan var det de där 45 min kvar bara innan vi var framme i Mariestad.
Eller ja, Marshta som det heter... Ibland i alla fall.

När vi kom fram så kom det folk och hämtade oss, vilket var skönt eftersom det var tunga väskor med oss...

Vi åt typ när vi kom hem och sedan gjorde vi oss redo för några timmars inventering på Karlssons. Klart man hjälper till när man kan!
Det räknades allt från hyllplan och sånt konstigt till kryddor och konserver till städgrejer, hundbajspåsar och sopsäckar... Det var för er som undrar 417st hundbajspåsar.
Sedan sorterade vi cd-skivor och räknade...
Ja vi räknade nog ännu mer, men jag minns inte allt.

Kvällen slutade vid 23 och jag har för mig att vi somnade ganska direkt.

   

//Emma

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det känns som att 8 timmar på Karlsson var helt underbart ^^ :D

2009-01-06 @ 22:22:37
URL: http://jennie95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0