23-26/12 Helvetet i Ystad!

23e var väl en rätt bra dag och jag såg en person som jag tyvärr missade att fota...
Visserligen bara vissa som fattar men, jag hade roligt!

Detta var vissa stunder den absolut bästa julen någonsin.
Sammtidigt som den vissa stunder var den absolut värsta någonsin!

De stunderna som jag tar tillvara på är de då alla var samlade.

De som jag vill glömma låter jag vara osagda här!
Då det inte är schysst mot alla inblandade att hänga ut dem här.

Vilket fall så var dessa dagarna nästan bara pest och pina.

På fredagskvällen så åkte vi hem till Joel och sov där.
Det var även då som jag glömde min mobil.
Vilket gjorde att jag fick det ännu mer underbart de dagarna jag var hos Jennie!

Så det är där jag fortsätter nu!

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0