20/12 Fel vallning och Hudiksvall!

Dagen började väl som vanligt med att jag gick upp sent...
Jag bara sover och sover... Typ...
I alla fall, vi satte igång och vallade skidor med ehm, lite all möjlig valla.
Om vi säger så här så var det kanske inte riktigt våran styrka.
När vi kom till spåret så kändes det toppen i typ 150meter sedan tog det tvärstopp!
Det kvittade hur mycket vi än försökte, det tog tvärstopp efter 50 meter igen.
Tillslut gick vi tillbaka till bilen utan skidor, där jag bytte till de räfflade jag hade dagen innan och det kändes riktigt bra med dom nu.
Dock så fick jag kanske lite väl mycket glid i backen, för min vurpa var riktigt vacker!
Helt seriöst, det måste sett sjukt ut!
Sedan tog vi oss hem och duschade och lite sånt innan vi åkte iväg mot Hudik.
På vägen dit så fick vi uppleva en 50km/h sträcka... PÅ E4an!
Det var lite sjukt och ja, det hade vi roligt åt!

När vi kom fram till Hudik så skulle vi hitta rätt, vilket inte var det lättaste, men det gick tillslut.
Vi gick till hotellet och en av de första sakerna jag ser är att det sitter en väldigt gammal bild på Linda uppe, som reklam... Det är ehm, en av dom som va på gamla hemsidan, ja en av de första bilderna.

Vi gick in i alla fall och typ gjorde nog inte något speciellt, gick runt och kollade lite och typ ja, så... "Råkade" hamna bakom Gabriel, hö hö hö...
Efter ett tag var det dags för mat och vi åt och drack gott, alkoholfritt var toppen!

När det började närma sig show start så gick jag fram till Gabriel och bad honom lämna Lindas julklapp till henne, eftersom jag inte var säker på att träffa henne efter.
Strax innan showstart  så hände en grej som ja, jag måste säga var det roligaste på hela kvällen. Vissa vet vad det va och andra inte... Jag kan bara säga stackare!

Konserten var den vanliga och ja, den är underbar!
Jag älskar den hela vägen från Introt till sluttonen av Hur svårt kan det va!
Vi sjöng med, skrattade och hade allmänt roligt...
Eller ja, ölen på ryggen och drinken i håret kanske inte var det roligaste, men det är sånt som hör till om man sitter på golvet med massa fullt folk runt sig.

Efter spelningen så frågade jag Gabriel snällt om han kunde höra med Bengtzing om vi kunde komma in bakom och säga hej och God jul typ...
Vilket han fixade och om vi säger så här, Tack Gabriel och såklart, Tack Linda!
Vad som sa's där inne kan vi ta en annan gång, men hej och hå vad vi skrattade!

Sedan blev det ett akut toalettbesök och sedan en bilfärd hem.
Tusen tusen tusen tack A-K för att du fixade allt och körde!

På vägen hem så stannade vi snabbt i Söderhamn och köpte dricka.

Kom hem sent och somnade typ direkt...

//Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0