2 mil, galet bra för att vara ja'!

Ja nu sitter jag här, vilket jag har gjort hela eftermiddagen.
Har sjukt tråkigt här!
Eller det har jag väl inte egentligen.
Men jag är inte ensam hemma så ofta längre.
Så när jag nu är det så blir det sjukt tråkigt.
När man inte har någon att prata med så blir det ganska tråkigt fort.
Visst, jag har saker att göra. Men jag har inte riktigt ork till att göra något.

Var ju i alla fall ute förut och körde 2 mil.
Fick bli blandat skate och stakning då båda greppen på stavarna var borta.
Så det var för stor skaderisk med att bara staka.
Dessutom kom man ju ingenvart!

Snackade lite med A-K förrut och antagligen ska jag åka till henne i mitten av v8.
Så jag får känna på snön en gång till innan jag ska åka.
Det känns som att jag behöver det faktiskt!

I alla fall, jag har gjort klart powerpointen till PoF imorgon.
Men jag vet helt ärligt inte om jag kan gå.
Fast jag måste verkligen för Madi och jag måste göra våran Idrottslektion.
Vi får nog fixa den över msn, för jag håller seriöst på att bli sjuk!

Jaja, jag får se imorgon.

Nu ska jag strax ta mig något att äta...
Och hitta något att dricka...
Har druckit upp 1liter juice nyligen... Men vill ha lite mer att dricka.

Struntsamma, fixar time var det!

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0