19/12 Skola och första skidåkningen...

Dagen började väl kanske lite segt...
Men vi kom tillslut iväg lite sena mot Edsbyn.
Vi kom fram och A-K visade lite i skolan innan hon skulle få veta betyg på nationella matte D (har jag för mig att det var).

Efter det var det avslutning och några sjöng och lite sånt.
Lunch där efter som vi käkade snabbt... Sen åkte vi till Harsa.
Shit asså, det var verkligen Bambi på hal is där ett tag...
Tänkte en stund på vad jag har gett mig in på, men ja, det var en ganska kort stund. För sedan blev det riktigt roligt! Även om mina kråkskrik hördes rätt bra där i skogen.
Säger bara stackars alla andra åkare!

När vi hade åkt ett varv så drog vi hemmåt.
Och ja, sedan minns jag inte vad som hände mer.
Vi hade kul i alla fall!
Det blev nog en ganska tidig kväll (om man jämför med Lördagen)

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0