1/1-2009! Årets första dag började med... Sommar lekar?

Sov länge den här dagen...
Kanske inte så konstigt eftersom det är mig vi talar om.

Vi gick i alla fall upp och åt frukost och satte oss sedan och spelade.
Efter ett tag gick de andra ut på långpromenad, vilket vi inte orkade.
Så vi satte igång och städade.
Vi började med övervåningen och plockade ihop där.
Sedan så diskade vi undan efter dagen innan.

Sen tror jag att de andra kom hem typ...
Och mer minns jag inte.

Eller ja, vi spelade klart pictionary men det var nog inte förens efter middagen.
Som förövrigt blev god kinamat från Grottan.

Ja, jag var trött den dagen så jag minns inte allt vi gjorde.
Men kul hade vi i alla fall!
Som alltid när vi är tillsammans.

Kvällen avslutades med sommarutelekar... När det var typ -8 grader ute.
Vi är verkligen udda!
En fotboll, en rockring, ett hopprep, en bandyklubba och en frisbie.
Mycket underhållande...



4 glada tjejer som var på väg ut i kylan för lite sommarlek!



Vi gick och la oss tidigt eftersom vi dagen efter skulle åka hit ner!
Och det inlägget kommer strax!

// Emma


Kommentarer
Postat av: Lina

Vi är normalast :D

2009-01-07 @ 18:43:58
URL: http://jordizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0