1-12 och matchenslirare!

Yes!
Så var den sista hemma matchen avklarad!
Och vilken match då!
Jag vet verkligen inte vad jag gjorde under de där 60 spelminutrarna.
Men bra var det tydligen...
För jag slängde mig vilt omkring och visade att jag minsann kan också!

Det var nog bra gjort med tanke på att jag bara var halv vid medvetande.
Såg dubbelt halva 3e, vilket märktes på resultatet.
Som Lena sa, jag kan göra hur konstiga räddningar som hällst så länge jag ser bollen.
Inte för att jag såg, men det lät bra!
Men roliga och konstiga räddningar blev det!
De må jag säga, att är det något jag kan så är det de.
Att vara totalt lost och inte ha den blekaste om vad jag ska göra.

Men men, jag slutade som matchens lirare.
Vilket jag är väldigt stolt över.
För hur många får avsluta sin hemma säsong med en sådan sak?

Det är nu en match kvar, då jag åker till Stockholm efter den.
Så på Söndag så ska vi ge gärnet och jag ska göra allt jag kan i målet.

Nu ska jag dock avsluta här för det är lagfest hos Madi.
Så jag ska väl försöka få i mig den sista maten innan jag blir hämtad.

Hoppas att alla har haft en lika bra dag som jag!
Och snälla, avslöja inte vem som vinner Körslaget, jag vill se imorgon!

Godnatt!
//Emma

Kommentarer
Postat av: A-K

Grattis! Bra kämpat! Ha en bra kväll:D

2009-01-31 @ 20:44:53
URL: http://annakarinlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0