Visste ni?!

Att jag är bäst?
Om inte så lär er det nu!
Eller okej, jag kanske inte är bäst.
Men jag önskar det i alla fall!

Att min provpanik blir värre för varje prov är något som är säkert.
Den har varit borta en långtid.
Men nu är den tillbaka.
Jag kan ha pluggat röven av mig och kunnat allt.
Men när det är dags för provet ser jag dubblet och vill bara spy!
Sedan sitter alla andra och skriver frenetiskt och jag, vad gör jag?
Jo jag sitter där och önskar bara att jag var någon annanstans.
Men vad ska man göra?
Jenny gav förslag på att kag skulle få göra hemtentor.
Men ja, det har vi ju inte kommit någonstans med.
Vi får se om det kommer på tal igen.

Om en stund så fotsätter vi lektionen och jag vet inte riktigt vad vi ska göra.
Vi har ju ingen reklamfilm.
Jaha, mer då?
Jo vi ska iväg till Konstmuseet och kolla på någon utsällning där.
Kan väl bli helt okej.
Som sagt, vi får se.

Nu ska jag ta och skaka av mig det här provet och gå vidare!
2 prov på samma dag är en pers som mitt huvud inte pallar!

Snart hem och packa det sista...
För imorgon åker jag!
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0