Väskor, skidor och gud vet vad!

Hjälp, nu har jag fått väskor också!
Eller snarare jag får imorgon.
För mamma hittade bättre på blocket.
Så imorgon får jag hem dessa väskorna!





Glömde ju att slänga upp bild på skidorna som jag köpte igår.
Så ja, dom kommer också här...




Älskar dom grymt mycket!

Dessutom passar de sjukt bra till mina pjäxor...
Okej, nu känns det som att jag måste ge mig här.
Har förrseten lite snygga bilder som jag lägger upp sen.
Och så klart, kika in på innebandybloggen.
Ska iväg och köpa tidningen nu.
Ha't bra't!
//Emma

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Intressant sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-07-11 @ 00:59:22
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0