Trött men glad!

Idag är jag åter igen helt slut.

Imorse lät jag mamma sova och cyklade ner till skolan.
Kallt som jag vet inte vad, men skönt ändå!

I skolan var det först matte, där man som vanligt inte gjorde vad man skulle.
Men lärde sig något ändå.
Eller jag gjorde några tal... Gör resten här hemma sen.
På rasten bar det av till Ica med några av killarna i klassen.
Tillbaka till matten där vi fortfarande inte gjorde så mycket.
Eller jag hjälpte Axel lite så att han skulle fatta.
Det hjälper ju även mig att förklara för andra!

Lunch åt jag på store med Madi och Magda.

Bussen tillbaka och vi trodde att vi skulle ha bimbo Linda.
Men in i klassrummet kommer Maria.
Glädjerop i klassrummet och snabb genomgång.
Sen så skulle jag (min röst) användas i någon reklamfilm.
Jag har tydligen den "perfekta" dialekten för detta.
Jaja, inget mig emot, så jag ställde upp.
Efter det hängde vi inne i Bytingen och lyssnade på historier från Biber.
Vi skulle egentligen gjort instuderingsfrågor. Men gör dom hemma istället.
Dessutom fixade jag och Madi saker för Skol-IF.

Nu ikväll så har mamma snackat med E-M och nu är det klart!
Den 14/2 åker jag med Eva-Marie och Simon på Silja Galaxy!
Det kommer att bli jätteroligt!
Jag har ju aldrig åkt den båten, så att göra det med dom kommer bli kul.
För er som inte vet vilka E-M och Simon är så kan jag berätta att det är världens gulligaste Linda fan och hans mamma. Supersnälla båda två, E-Ms blogg hittar du HÄR.

I alla fall, nu ska jag snart sova.
Skall bara se klart på Chuck, som tyvärr gjorde mig besviken idag.
Men men, det blir nog bättre nästa vecka!

//Emma


Kommentarer
Postat av: Eva-Marie & Simon

Hej tjejen! Ja visst skall det bli kul!!! Håll dig frisk nu!!!! Vi får höras närmare lördagen om vilken tid vi kommer fram!!! Sköt om dig!!! KRAM E-M, Simon hälsar!

2009-02-04 @ 12:39:07
URL: http://evamaries.blogg.se/
Postat av: maria

åå,lykost dig. jag vill också åka Silja Galaxy:D

2009-02-04 @ 15:23:43
URL: http://fliiickanmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0