Tillslut kan man inte...

... annat än skratta åt det!
Det är patetiskt, verkligen patetiskt.

Men, men, den som lever får se, och med bara några dagar kvar till den bästa tiden så kan man inte annat än vara glad! Glitter, Glitter, Glitter!
Men det får faktiskt vänta till lördag.
Min älskade klass ska få slippa allt glitter faktiskt.
En släng av rosa kan jag nog få in, även om det ser mörkt ut inför fredagen.
För då blir det svart, kommer nog att bli ganska bra faktiskt.
Maggisch fyller nämligen 18 på lördag och har fest på fredag.
Vilken jag ska till och vara fotograf.
Undrar just hur detta ska gå!
Jag kommer att få fly hem till pappa.

Okej, hjälp detta var ju inte vad jag skulle skriva.
Men, men, Schlager året 2009 inleds imorgon med att köpa bibeln!
Älskar dessa veckorna!

//Emma



Kommentarer
Postat av: Eva-Marie & Simon

Hej Emma! Vi ser fram emot att du följer med oss!!!Det är alltid lika roligt att träffa dig!!! Vi får bestämma mer senare, vi kommer nog inte till terminalen förrän vid 18.00 tiden tror jag.... Roligt att läsa om dig ang Innebandyn eftersom att jag själv spelat i 12 år & älskar det!!!!! Var rädd om dig så ses vi snart! Ps.Jag ringer din mamma ikväll är hon hemma då?Ds. KRAM E-M & Simon

2009-02-03 @ 07:58:45
URL: http://evamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0