Tillbaka i storstan!

Ja, nu är jag tillbaka!
Fortfarande vid liv också...
Jag har uppfyllt en livsdröm!
Jag åkte tjejvasan på 03:44:07.
Själv har jag inte insett vilken prestation det är.
Eller jo, det har väl börjat falla på plats, men det är fortfarande svårt att förstå.
Dock känner jag i kroppen hur hårt det var.
För jag är helt slut i hela kroppen...

De senaste dagarna har jag spenderat i lugnet i Hälsinglands skogar.
Det har varit helt toppen...
A-K och jag har bara tagit det lugnt och vilat en massa.
Välbehövligt kan jag säga!
Nu är jag tillbaka i storstan och här händer det mycket.
Full fart från början om vi säger så!
Idag så är det lugn start som gäller, sedan komma A-K och Micke in till stan.
Då ska vi hitta på något innan vi åker till Vällingby för Annamia.
Det blir lite skojiga saker där och sedan pker jag hem hit igen.
Har funderat lite på vad jag ska göra i övrigt, men jag kommer nog på något.

Nu tror jag att en härlig kopp varm choklad på Sandys väntar...
Så dit ska jag fra nu!
FRUKOST!
//Emma

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-20 @ 01:28:59
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0