Tag 3 betala för 2!

Ja det är vad man möts av när man kommer hem från skolan.

För det är så det är!
Har du 3 fosterbarn så betalar du endast för 2.
Visst är det en smart lösning?
Shit vad med fosterbarn jag ska ha när jag blir äldre!
Mina älskade kusiner har hamnat i ett kaos.
Inte nog med att dom blir drabbade, hela familjen blir det!
Mamma fick bara sova 2 timmar i natt och hade jag vetat att hon inte hade somnat förens vid 5 så hade jag inte väckt henne imorse.
Självklart får man dåligt sammvete när man gör något sådant.
Men jag tror att hon kommer sova gott i natt i alla fall.

Jag själv ska strax iväg och köpa Skånskan.
Fick beröm där idag, vilket såklart alltid är roligt!

Hoppas att alla har det bättre än vad jag har det just nu!
Mycket kärlek!
//Emma


Btw, E-M jag kommer nog aldrig att kunna tacka dig nog för detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0