Storslagen helg som innehöll allt!

Vilken helg jag fick!
Det är precis så man vill påbörja en lång semester.
För det är faktiskt så jag ser på saken.
Det är som en enda lång semester för mig.

Lördagen inleddes med att jag åkte iväg med Micke till Upplandsväsby.
Mycket trevlig måste jag säga!
Träffade på Annamia (som vi va där för såklart).
Det var ju inte igår om man säger så. Sist vi sågs var i Juni, förra året!
För er som inte vet vem Annamia är så är hon konfrencier på typ massor av saker.
Så henne träffar man ofta på när det är talangjakter av olika slag.

Direkt där efter så åkte jag hem och hämtade väskan och drog iväg till Värtahamnen.
Hade riktig tur med bussen dit... Hade nämligen inte hunnit lösa någon biljett. Så jag använde en gammal som hade gått ut... men chaffören sa inget.

Väl framme på terminalen så blev det till att vänta på E-M och Simon.
Dom kom strax efter mig så det var inte så farligt. Jag var mest orolig att jag var på fel ställe.
Men allt gick bra och vi fick våra hyttnycklar.
Sen fick vi vänta lite innan vi fick gå ombord också.
När vi hade installerat oss i hytten så gick vi ut för att kolla in båten. då ingen av oss tidigare hade åkt med den. Det var kul för när  vi hade gått upp för trappan så gick vi in i "starlight place" och ja, där stod Linda på scenen.
Så vi gick in och sa hej och det blev kramkalas.
Också kom Sofie, Therese och Linnéa och skrämdes lite.
Trevligt att se dom igen, det var ju också ett tag sedan om man säger så.
Så fotades det lite och ja, allt var allmänt trevligt.
Linda skulle repa, så vi tittade lite innan vi gick för att köpa godis inför Mello.
Ja, vad hände mer...
Vi kollade på mello, snackade och hade det trevligt.
Efter Mello så gick vi upp och satte oss och väntade tror jag.
Det slank ner en god drink och det var fortsatt trevligt.
Ett annat Linda fan (Linn tror jag hon hette) var också med.
Så hon, jag och Simon satte oss vid scenen.
Tillslut kom Linda och körde sina låtar, samt LITE snack...
Blev inte så jättemycket, men trevligt var det!
Jag filmade såklart allt, (btw, Therese, jag har hittat det!) kommer dock inte att lägga upp något tror jag, det känns fel att göra det...
Efter showen minns jag inte vad vi gjorde.
Men vi gick väl och la oss och somnade någon gång vid halv 3 - 3...

På morgonen så vaknade jag vid 8 och de andra en timme senare.
Frukost åt vi i hytten och sedan gjorde vi oss redo att gå ut och kolla läget.
Det är som att återuppleva dagen efter lussevakan på de där festerna.
Alla går med vattenflaskor och ser allmänt sjuka ut.
Eller ja, de som inte fortfarande är fulla förstås.
Dagen spenderades med att gå runt en massa och köpa lite godis.
Vi hängde i receptionen med Sandra, Hampus och Frida en hel del.
Vid 1 blev det stor buffé och som vanligt åt man till man nästan dog.
Sen väntade vi igen...
Blev träff med Linda igen och ja, det togs en "vacker" bild.
E-M, du får maila den till mig sen!
Ja, mer då?
Vet bara att sista biten så blev det fika med Sandra, Hampus och Frida.
Trevligt det...
Avgång blev med Linda och lite Hejdå och sånt.
Man vet ju inte när det blir nästa gång...
Hoppas att hon och Peter får två riktigt härliga veckor i Thailand!

Efter kramar så blev det till att springa som en idiot till Frihamnen.
Där var det Singing Bee avslutning.
Micke och Carro väntade där och det blev en trevlig inspelning med dom.
Bäst av allt var helt klart Värsta schlagern!

När allt var slut var det bara att ta sig hemmåt.
Var in till 7eleven och handlade nudlar som jag åt när jag kom hem.

Sov grymt länge i dag och var ut på stan en stund.
Hann även med att klippa mig...
190 spänn! Som hittat!
Men nu är mitt hår kort igen... Eller kanske inte.

Har även kunnat konstatera att stadsbiblioteket är skit!
Måste hitta något annat ställe med internet som är gratis.
Sov 3 timmar när jag kom hem och är nu pigg igen.

Nu väntar tvn!
//Emma

Kommentarer
Postat av: E-M & Simon

Hej Emma ! Ha nu en toppen vecka hos A-K och lycka till på Tjejvasan!!! Hoppas att du trivdes med oss !!! Var rädd om dig!!!! KRAM E-M ( Simon sover som en stock helt slut!!!!)

2009-02-16 @ 22:09:54
Postat av: E-M

Hej tjejen! Så fina ni var i Hänt du & Linda igår!!! Kul!!! Hoppas att du mår bra!!! KRAM E-M & Simon

2009-02-18 @ 12:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0