Så var det över...

Eller ja, bara första deltävlingen.
Detta var ju (för att citera mina godavänner) "Phantastiskt".
Alcizarna är vidare till final vilket betyder att vi den 14 Mars ska dansa loss till Stay the night!
Tjoho!!! Det kommer bli så sjukt jävla grymt!

Visserligen så tyckte jag kanske inte att resultatet var helt rätt.
Men ju mer det får sjunka in ju bättre blir det.
För ja, jag är ganska ovanlig och gillade Caroline.
Texten i låten var grym!
Fast jag hade ändå kunnat byta ut henne mot Marie.
Att Alcazar skulle gå direkt till final har jag sagt hela tiden.
Så det var ju inte oväntat och när det ropades upp att det skulle vara Scotts mot dom så var jag helt säker på att trion skulle direkt till final.
Scotts förresten, låten lyser Bengtzing men jag är glad att hon inte gör den!

Kvällen  är dock en av de bästa på året...
Och ja, jag grät faktiskt i början av programmet när dom visade från Globen förra året.
För så mycket saknad har jag nog aldrig kännt!
Jag minns varenda minut av de där timmarna.
För att inte tala om hur mycket LÄNGTAN jag kände inför vad som ska komma!
Ja, nu är det bara att vänta!
Om två veckor sitter jag själv där och kollar på delfinalen i Leksand.
Men ja, det är ju som sagt om två veckor.
Innan dess så ska massor hinnas med!

Ja förresten, en liten sak bara.
HUR KUNDE SHIRLEY KOMMA SIST?!?
Kan någon berätta det för mig?

//Emma


Kommentarer
Postat av: Mikael

Caroline skulle inte bytts ut mot Marie tycker jag :P Jag tycker de kunde bytt ut Emilia mot Marie så vi fick Marie direkt till final! Lite orättvist är det att Caroline får 2 chanser till att ta sig till final, Marie skulle haft internationella juryns val...



JAG LÄNGTAR SOM SJUTTON TILL FINALEN!!!!!!!!

2009-02-08 @ 10:07:25
URL: http://mikaeljanzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0