Rörligbild...

Ibland är man sjukt glad att man har en lärare som är snäll.
Visst vi borde haft ett plan B, men nu hade vi inte det.
Och vi kämpade in i det sista med det här!
Jaja, skit samma, vi har börjat på nästa projekt.

Idag så ska jag fixa resväskor och börja packa.
Med tanke på att jag åker om 2 dagar.

Jag har kommit på att jag kommer att missa Melodifestivalen på Söndag.
Vilket innebär att det är den första deltävlingen jag missar på flera år!
Men det jag ska göra kommer bli grymt!
På torsdag 16.14 åker jag upp då.
Vilket innebär att jag kommer att behöva gå lite tidigare från skolan.

Här i skolan så sitter vi och sjunger disney låtar och tittar på klipp på youtube.
Jag sitter och gäspar och funderar på idéer.
Nu ska jag tillbaka till de övriga...
//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0