Packningen...

Jag har helt fastnat...
Kan inte komma på vad jag behöver ha med mig mer.
Det är sjukt, jag har nästan packat allt och kan bara inte komma på resten.
Listorna är slängda så jag vet inte vad jag inte har lagt ner.
Så snart blir det till att packa upp allt igen för att se vad jag missat.
Hej vad glad jag blir när jag kommer på sånt!
Förresten, jag gråter nästan bara jag tänker på att det inte är mer innebandy i år!
Tjejer, ni kommer vara sjukt saknade!


Ja, tillbaka till det med packningen.
Vad behöver man ha med sig?
SKRIV ALLT NI KOMMER PÅ!
//Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Emma! Snart är det dags!!!! Jag skall kolla upp än en gång med Silja i morgon att Linda fortf är på "G" ! Vi kommer till Värtahamnen vid 18.00 på lördag och båten går ju vid 19.15! Tar med lite pasta att äta på kvällen! Packa nu vidare och var rädd om dig i morgon när du är på väg!!! KRAM E-M

2009-02-11 @ 22:46:50
Postat av: E-M

Ville bara kolla så du läst detta ovanför! KRAM E-M

2009-02-12 @ 06:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0