Okej, inte många timmar kvar!

Nu är det inte lång tid kvar!
Shit asså, jag är helt uppspelt...
Skulle kunna gråta och skratta och shit allt.
FATTAR NI ATT DET SNART ÄR MELODIFESTIVAL?
Om 4 timmar kommer jag sitta klistrad vid tvn.
Och inget ska få störa!

Dock har jag ett litet problem.
I Ystad finns det ingen RÖD karamellfärg.
Verkligen ingenstans...
Men men, vi får väl klara oss utan.

Nu när jag skriver sitter jag med färgen i håret och bara väntar på att få se resultatet.
Brunnet ska jag bli igen. Mest för att alla säger att jag skulle passa i det.
Hoppas att det blir bra nu bara!
Bild ska jag försöka få till en senare.

Vad ska jag skriva mer?
Jo, tack för en grymt trevlig kväll igår tjejer!
Först hos Magda där jag hade det grymt kul, men jag förstår om de andra som kom inte hade lika roligt, efterom nästan alla var påverkade och dom inte kände någon.
Vi avslutade våran kväll hos Emmie i stället med film mys.
Snygg, sexig och singel såg vi...
Det var längesedan sist måste jag säga.

Nu har det dock gått 30 min, och då ska färgen ut!
Så bye bye!
//Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh, så spännande å se dej i som brunnet:D

2009-02-07 @ 16:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0