Medan alla andra...

... sitter och jobbar med ett omöjligt program som man inte förstår något av.
Så sitter jag och läser på expressen och aftonbladet.
Jag ber om ursäkt för att jag sa att det inte var igång.
För det var ju bara mina RSSer som vägrade uppdateras.
Men men, än så har jag bara läst ointressanta saker.
Som att Marie blev räddad av Studiomannen. Eller läste och läste, jag hörde på det.
Med tanke på att Tobbe faktiskt hade gjort en videointervju!
Det är så roligt hur dom får det till att vara sjukt dramatiskt.
Jaja, roligt är det att läsa i alla fall!

//Emma


Kommentarer
Postat av: Mari

Programmet e inte bara omöjligt att jobba med utan även omöjligt att stava till!(A)

2009-02-06 @ 08:55:12
URL: http://smurfmurf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0