Jag andas in glitter och glamour!

Okej, nu är det så här va...
Jag sitter och lyssnar på Schlagerkanalen.
Sammtidigt som jag läser "mello bilagan" från Expressen.
Det är så underhållande att man nästan dör!
De har listat de sämstklädda i mello från 99 till 08.
Linda är med på 2 platser (vilket är orättvist, 08 var grymt snyggt) självklart är 05 med.
Men det är ju inte så konstigt med tanke på att jag fortfarande undrar vad hon tänkte på.
Från 99 står det så här...
"Charlotte Perrelli, Det är ännu oklart exakt vad det var som gick snett dagen då Charlotte gav tummen upp för denna hiskliga historia." Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. För jag tycker verkligen lite som dom.
Tur att hon bär upp det mesta!
Det finns massor av mer i den här tidningen som jag älskar.
Man kan ju inte annat än skratta åt vissa saker.
Expressen är skrattretande!
Go go go Aftonbladet!

Btw, kolla in mina älskade små vänners schlagerblogg schlagerzoot.
Mycket läsvärt! Ev. ska jag filma och fota för dom under final veckan.

Ha en trevlig kväll, själv ska jag fortsätta gotta mig i schlagerland!

//Emma


Kommentarer
Postat av: Mikael

Woooooohooooo :D Det börjar verka schlager banne mig!!



och tack för reklamen :)

2009-02-05 @ 19:55:33
URL: http://mikaeljanzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0