Hos A-K!

Så, nu är jag hos A-K...
Har ju varit det sedan igår.

Då dom här uppe i norr har lov först nästa vecka så går A-K i skolan.
Och jag följer med...
Idag började hon 9, vilket innebar att vi var tvugna att gå upp 7.
Det var lite tufft i början men det gick ju bra.
Dagen började med Biologi, intressant ämne måste jag säga.
Eller i alla fall filmen om Virus...
Efter denna lektionen var det lunch. Skollunch var länge sedan!
Vi drog iväg till Knåda på rasten för att fixa mina bindningar.
Sedan tillbaka till skolan för Kemi.
Där fick även jag vara med och göra saker.
Dom gjorde någoån konstig labb som jag inte förstod mycket av.
Eller snarare kommer ihåg mycket av.
Fysik prov efter det och då läste jag bok istället.
Så kommer det nog bli imorgon med.
Även om deras lärare gav mig ett prov att kolla på.
Liksom, jag förstod de svenska orden, resten var grekiska för mig.

Efter den lektionen åkte vi hem och åt och bytte om för nästa aktivitet.
Som var Skogskul, vilket är typ orienteringsaktiviteter för yngre barn.
A-K är ledare där, så jag var med och hjälpte till lite.
Efter det så åkte vi iväg och åkte skidor.
Blev ett varv bara vilket är 3km, känns ju bra värre!
Men jag ville testa skidorna först, har ju inte åkt på dom innan.
Nu är vi dock hemma igen och jag ska hoppa in i duschen.
Ja, det kanske inte är så bra uppdatering här, men, men...
Ha det bra till nästa gång!
3 dagar kvar!
//Emma

Kommentarer
Postat av: E-M

Lycka till i morgon båda två och hade toppen på MF !!!! KRAM E-M & Simon

2009-02-20 @ 13:37:05
URL: http://evamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0