Godnatt!

Måste bara kika in och säga Mycket bra kört Emily!

Är hemkommen nu från allt galet skratt.
Singstar har sjunigts och det är faktiskt så att det är skillnad på att sjunga en låt med en speciell person inför hela centralen/globen city där man känner max 4-5 pers och man vet att man inte kommer se resterande igen.
Och att sjunga samma låt ensam för typ 10 pers som man träffar ofta!

Haha... Nog om det, roligt hade vi i alla fall.
Tills vi upptäkte att det var snöstorm utanför och Emmie var ansvarsfull och sa att vi nog skulle köra hem nu. Dock så körde Emily och jag först.

Men det gick toppen!
Båda två är toppen förare!

Nu ska jag dock sova, för det är träning imorgon.
Så godnatt Sverige!
//Emma

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie

Hej vännen! Ja och vårt internet la av igår men idag fungerar det som det skall!! Du FÅR alltså följa med? Då behöver jag dina siffror år,mån,dag!Sedan var det ju detta med antal personer på båten... Kan ju vara fullt nu! Men får jag bara dina siffror så ringer jag direkt och fixar det och sedan får du också besked! HÖR AV DIG!!!!! KRAM E-M

2009-02-01 @ 10:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0